Jak schudnąć przed latem?
Sport i zdrowie

Jak schudnąć przed latem?

Zdecydowanie przed latem jest pewnego rodzaju napięcie. Napięcie oraz presja dotyczy odchudzania. Każda kobieta chce wyglądać ekstra w stroju kąpielowym. Odchudzanie się w krótkim okresie czasu nie jest jednak wcale takie proste. Raczej powinno się omijać diety restrykcyjne.

Diety restrykcyjne mają to do siebie, że oczywiście szybko się chudnie, ale jednocześnie z organizmu osoby na diecie wypłukują się wszelkie wartości odżywcze takie jak tłuszcze, białko, witaminy oraz węglowodany. Takowe wypłukiwanie wartości odżywczych zdecydowanie wiąże się z efektem jojo.

Zdecydowanie najrozsądniej jest udać się na wizytę do dietetyka. Dietetyk wykona zainteresowanej osobie dokładną analizę składu ciała. Dodatkowo zwróci uwagę na racjonalne odżywianie się. Racjonalne odżywianie się jest kluczem do sukcesu. Dietetyk nauczy pewnego rodzaju zdrowych nawyków swoich pacjentów. Przede wszystkim najważniejsze jest jedzenie o stałych porach, proporcjonalnych posiłków oraz posiłków rozłożonych na cukry, białka oraz tłuszcze. Najrozsądniej jest chudnąć do półtorej kilograma na tydzień. Zatem w miesiąc nie powinno się schudnąć więcej niż sześć kilogramów.

Chcesz się odchudzić, a nie wiesz, jak skutecznie to zrobić? Na stronie spis.com.pl znajdziesz wiele porad

http://www.spis.com.pl/

Schudnięcie dziesięciu kilogramów w tydzień zdecydowanie nie jest rozsądne. Nie należy także jeść zbyt mało kalorii. Gdy je się bardzo mało to żołądek się kurczy. Jednak gdy wróci się do starych nawyków żywieniowych to efekt jojo jest murowany. Należy jeść pięć posiłków dziennie. Najważniejsze jest zdecydowanie śniadanie. Bardzo ważne są także pewnego rodzaju triki. Takowym trikiem jest wypicie codziennie na czczo szklanki wody, oczywiście niegazowanej z sokiem najlepiej z połowy cytryny. Dzięki temu trikowi przyśpiesza metabolizm. Odkwasza się także organizm. Na każdej diecie należy jeść dużo warzyw. Uważać należy na ilość owoców.

Owoce zawierają cukry. Jako przekąskę najlepiej jest zjeść kefir czy też jogurt na przykład z połączeniem z owocami. Posiłki jeśli chodzi o obiad i kolację powinny być mocno przyprawione. Ostre przyprawy bardzo dobrze działają na organizm. Poleca się używanie cynamonu, imbiru czy też chili. Należy także oczywiście pić, pić i jeszcze raz pić. Najlepiej jest pić wodę mineralną. Wybierać należy oczywiście wodę mineralną niegazowaną. Jak mięso to tylko i wyłącznie chude. Na diecie nie należy jadać mięsa smażonego. Jeśli ktoś lubi wędliny to także należy stawiać na chude polędwice na przykład na polędwice z kurczaka czy też na polędwicę z indyka. Ograniczyć należy oczywiście słodycze jak i także różnego rodzaju fast foody. Jest to już olbrzymi grzech, które popełniać nie należy.

Do odpowiedniej diety należy dobrać odpowiednie ćwiczenia. W tej kwestii zdecydowanie doradzi trener personalny, która zadba o partie ciała nad którymi ewidentnie należy popracować. Nie należy bać się ani wizyty u dietetyka, ani też wizyty na siłowni. Gdy wszystko jest zbilansowane i odpowiednio dobrane nikt nie będzie chodził głodny. Gdy z kolei zauważa się pierwsze efekty to każdy jest już zmotywowany i pracuje nad sobą dalej.

Post Comment