Seks telefon jako biznes: co warto wiedzieć?
Biznes i finanse

Seks telefon jako biznes: co warto wiedzieć?

Jeszcze dekadę temu, wielu specjalistów było całkowicie przekonanych co do tego, że ze względu na dynamiczny rozwój internetu oraz coraz bardziej powszechny dostęp do sieci takie formy erotycznej rozrywki, jak szeroko rozumiane seks telefony, prędzej czy później po prostu muszą odejść do przysłowiowego lamusa. Wbrew oczekiwaniom ekspertów, nic takiego jednak nie nastąpiło. Co więcej, można śmiało powiedzieć, że od pewnego czasu seks telefony sukcesywnie zyskują sobie coraz większą popularność, zarówno w naszym kraju, jak i na przykład w państwach Europy Zachodniej.

Biorąc pod uwagę przedstawione powyżej fakty, nie może dziwić, że otworzenie własnej „gorącej linii” coraz częściej jest rozważane jako ciekawy i potencjalnie zyskowny pomysł na własny biznes. Co jednak należy wiedzieć, zanim zdecydujemy się otworzyć własny seks telefon i w czym branża płatnych erotycznych rozmów telefonicznych różni się od innych usług? Przyjrzyjmy się temu problemowi nieco bliżej.

Seks telefon jako biznes: co warto wiedzieć?

Przede wszystkim, w przypadku biznesu związanego z seks telefonami nie da się ominąć pewnej przeszkody lub utrudnienia, jakim bez wątpienia jest obecność pośrednika. W wypadku seks telefonów takim pośrednikiem jest rzecz jasna operator telefoniczny, u którego trzeba otworzyć numer typu 0 700. Samo otworzenie takiego numeru nie wiąże się z większymi kosztami, jednak operatorzy standardowo pobierają prowizję od zysków osiąganych przez firmy działające w branży seks telefonów. Taka prowizja zazwyczaj wynosi od 40 do 50 procent miesięcznych zysków danej firmy, w zależności od taryfy konkretnego operatora. Już z tego widać więc, że prowadzenie własnego seks telefonu może być przedsięwzięciem trudnym zwłaszcza w pierwszych miesiącach, kiedy siłą rzeczy firma nie zdołała jeszcze wypracować sobie większej bazy klientów a jednocześnie jest zmuszona oddawać od 40 do 50 procent osiąganych przez siebie zysków operatorowi telefonicznemu.

Kolejną istotną kwestią, jakiej nie można pominąć otwierając własny seks telefon, jest oczywiście skuteczna reklama. Aby bowiem klienci mogli zacząć korzystać z danej „gorącej linii”, najpierw muszą przecież w ogóle dowiedzieć się o jej istnieniu. Najbardziej efektywną formą marketingu w przypadku seks telefonów są rzecz jasna spoty reklamowe emitowane na kanałach telewizyjnych w nocy. Problem z ta formą reklamy jest jednak taki, że jest ona jednocześnie bardzo droga i tylko niewielki procent firm może sobie na nią pozwolić.

Alternatywą jest marketing internetowy, a więc przede wszystkim linki oraz banery umieszczane na różnego rodzaju stronach, które są „tematycznie” powiązane z charakterem działalności firmy świadczącej usługi w zakresie płatnych erotycznych rozmów przez telefon. Może to więc być reklama na witrynach internetowych sex shopów, portali zajmujących się tematyką tzw. sponsoringu lub też po prostu portali z filmami erotycznymi. Niezależnie jednak od tego, jak skuteczna będzie reklama, należy nastawić się na to, że zwłaszcza pierwsze miesiące prowadzenia własnego seks telefonu mogą być trudne i niezbyt obfitujące w zyski.

Post Comment